Returer

Om du av någon anledning inte är nöjd med din beställning, vänligen kontakta oss på info@miazola.se, du har 14 dagar på dig att returnera din produkt.

Vi hjälper dig gärna att returnera din beställning till oss för återbetalning.

Garantin gäller endast under följande villkor:

  • Varorna får inte vara skadade. Originalförpackningen måste finnas tillgänglig;
  • Varorna måste vara i ett sådant skick att de kan säljas vidare av oss;
  • När vi har mottagit de returnerade varorna kommer beställningen att annulleras. Eventuella belopp som kunden redan har betalat kommer att återbetalas till kundens konto från den ursprungliga betalningen inom 14 dagar efter uppsägningen.
  • Avbeställning av beställningar måste göras skriftligen till oss.

Följande varor är undantagna från returrätten:

  • Varor som beställs för affärsprojekt;
  • Skräddarsydda varor. Sådana specialbeställda och/eller specialtillverkade varor kan inte returneras.

För att returnera produkten, kontakta vår kundtjänst: info@miazola.se

1. Vad är returperioden?

Vi erbjuder en 14-dagars pengarna tillbaka-garanti.

2. Hur lång tid tar det att få tillbaka mina pengar?

När vi har mottagit de returnerade varorna kommer beställningen att annulleras. Eventuella belopp som kunden redan har betalat kommer att återbetalas till kundens konto från den ursprungliga betalningen inom 30 dagar efter annulleringen.

Varorna får inte vara skadade. Originalförpackningen måste finnas tillgänglig. Dessutom måste varorna vara i ett skick som gör att de kan säljas vidare av oss.

3. Måste jag betala för returfrakten?

Ja, alla kunder är ansvariga för kostnaden för returfrakten. Vi rekommenderar att du skickar returer med ett spårningsalternativ eftersom vi inte kan ta ansvar för förlorade returer.

4. Kan jag returnera produkten utan att kontakta er?

Du måste kontakta oss innan du skickar en retur eftersom returadressen kan vara en annan än den adress som din beställning ursprungligen skickades från.

5. Hur kan jag kontakta er?

Du kan kontakta oss via e-post på info@miazola.se. Miazola-teamet är tillgängligt 7 dagar i veckan.

6. Min beställning är skadad. Vad ska jag göra?

För den snabbaste lösningen ber vi dig att ta en bild av skadan. De bästa bilderna är på en plan yta där du tydligt kan se etiketten och felet. Vi kommer att använda denna information för att hjälpa dig med din beställning och för att undvika fel i framtiden.

Om du har fått en skadad eller defekt produkt erbjuder vi dig en gratis ersättning eller återbetalning.